In 1980 begon ik met het beheren en verbeteren van bedrijfsprocessen en werkinstructies, via het ontwerpen en beheren papieren informatiesystemen bleek ik goed in het inrichten en verbeteren van ICT beheerprocessen.
In 2001 startte ik bij wat toen nog Pink Elephant heette om IT beheer processen in te richten en te verbeteren bij organisaties die daar behoefte aan hadden. Nog steeds houd ik me bezig met alles wat ook maar enigszins te maken heeft met werkprocessen, vandaar dat ik mijn CV begin met:
Een zeer ervaren klantgerichte adviseur die de ogenschijnlijk tegenstrijdige belangen tussen Business en ICT organisaties overbrugt. Laat de bedrijfsdoelen leiden bij de te maken keuzes en weet deze door alle partijen geaccepteerd te krijgen.
Kan door zijn persoonlijke set “best practices” waaraan 50 organisaties bijdragen hebben geleverd, nieuwe producten en diensten te ontwikkelen en zijn brede kennis op een gevarieerde en enthousiaste manier overdragen.
Houdt er van de manier te verbeteren waarop mensen de hun aangeboden methoden, modellen en (hulp)middelen gebruiken. Vindt het een uitdaging om uit te vinden welke verbetermethode het best past.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten